Zobacz również: Grybow24.pl Łużna24.pl
+Aa
contrast-mode Wersja dla słabowidzących
Marzena Oleś Kluska czarna owca kandydat do sejmiku Województwa Małopolskiego
Aktualności Bobowa Aktualności Aktualności Bobowa VIDEO Aktualności Bobowa Wydarzenia Aktualności Bobowa Duży kadr

Jak wybrać meble biurowe?

Autor: Mateusz Książkiewicz
Meble biurowe to ważny element wyposażenia gabinetu. Na co zwrócić uwagi przy ich wyborze? Jak wybrać meble biurowe? O tym wszystkim przeczytacie w poniższym artykule.

Cena

Rozpiętość cenowa za meble biurowe jest bardzo szeroka. Ile zatem powinniśmy za nie zapłacić? Lepiej zainwestować w droższe, ale solidne i dobrze wykonane meble. Posłużą one przez dłuższy czas. Zazwyczaj tanie meble okazują się niskie jakościowo zarówno pod względem wykonania, jak i stylistyki. Dobrze wykonane meble staną się niejako naszą wizytówką. Wystrój naszego biura będzie dla klientów i kontrahentów sygnałem, że jesteśmy profesjonalnym i solidnym przedsiębiorstwem.

Doradźmy się specjalisty  

Warto do urządzenia naszego biura zatrudnić wykwalifikowanych dekoratorów, w szczególności, gdy nie mamy zmysłu aranżacyjnego. Specjalista wie, na co zwrócić największą uwagę i jak urządzić biuro, które będzie nie tylko estetyczne, ale także funkcjonalne.

Estetyka

Na pierwszy rzut oka każde biuro wygląda bardzo podobnie. Biurka, krzesła obrotowe regały na dokumenty, szafy – tak zazwyczaj zaaranżowana jest przestrzeń. Inwestycja w droższe meble pozwoli nam stworzyć stylową dekorację wnętrza. Dzięki nim nasze biuro będzie miało niepowtarzalny wystrój, który nie będzie można pomylić z żadnym innym pomieszczeniem. W salonach znajdziemy wiele różnych opcji i typów poszczególnych mebli. Warto je dopasować do naszego gustu, ale także potrzeb i możliwości finansowych.

Przeznaczenie mebli 

Zanim przystąpimy do zakupu warto dobrze przemyśleć, do jakiego pomieszczenia potrzebne są nam meble, po co i kto z nich będzie korzystał. W inne meble zainwestujemy, jeżeli chcemy stworzyć reprezentacyjną recepcję, inne, gdy aranżujemy salę konferencyjną. Na inne funkcje zwrócimy uwagę przy zakupie mebli na różne stanowiska pracy. W niektórych działach estetyka nie ma wielkiego znaczenia. Jednak, kiedy za biurkami pracują kobiety, warto zwrócić uwagę na ten element. 

Komfort pracowników najważniejszy   

W pracy spędzamy wiele godzin dziennie. Z tego względu powinniśmy zakupić meble biurowe, które zapewnią nam i naszym pracownikom wygodę. Nie mogą one powodować skrzywień kręgosłupa czy skurczy nóg. Zwróćmy uwagę, żeby biurko nie było za niskie ani za wysokie, a krzesła za miękkie. Zadbajmy również, żeby półki i regały mieściły odpowiednią ilość dokumentów. Ponadto warto zainwestować w meble mające szeroki zakres regulacji, co pozwoli na ich dostosowywanie do kształtu sylwetki pracowników. Przykładowo, krzesła umożliwiające regulacje wysokości do wzrostu.

Gdzie kupić meble biurowe?  

Najkorzystniej pod względem finansowym jest zakupić meble biurowe u ich producenta. Wielu z nich oferuje przedsiębiorcom korzystne ceny i możliwość dopasowania stylistyki, kolorystyki czy wysokości do indywidualnych potrzeb. Jeżeli chcemy zakupić te elementy po jak najniższej cenie i w szybkim czasie to możemy skorzystać z promocji oferowanych w supermarketach. Pamiętajmy jednak, że tanie meble nie posłużą nam zbyt długo i będą wymagać wymiany w niedalekiej przyszłości.

Finansowanie zakupu mebli biurowych   

Chcemy zakupić nowe meble biurowe do naszej firmy, ale nie dysponujemy odpowiednimi środkami finansowymi. Co zrobić w takiej sytuacji? Z pomocą przychodzą pożyczki przez Internet – proficredit.pl/pozyczki-przez-internet. Ich podstawowe zalety to szybka dostępność i spłata w niewielkich ratach. Pamiętajmy jednak, że pożyczki przez Internet, jak każde inne zobowiązanie, należy spłacić w przyszłości. Z tego względu przeanalizujmy, czy rata pożyczki przez Internet nie obciąży za bardzo naszego budżetu.

partnerzy Bobowa24 Nasi partnerzy